Crazy

Jag blir så förbannat när det inte går som jag vill. Nu får nån komma och hjälpa mig ur detta, jag blir tokig när bloggen ser ut som den gör. Nu går det iaf att läsa kommentarena som tur är.



Nu ska jag försöka prata om något roligare. I lördags var jag och Fredrik på bio, vi såg Hancock. Och jag tycker faktiskt att den var bra, även fast alla recentioner säger tvärtom.

Idag har jag varit ledig och rabattrensning stod på schemat, men det blev inte mkt gjort innan regnet öste ner. Sen fick jag besök av Stefan, Anna och en kompis till henne. Stefan bjöd på lunch, det blev kycklingsallad för min del. När pappa kom hem åkte vi och kikade på en golf i Huli. För mkt rost tyckte pappa, medan jag nöjer mig med det mesta!

Imorrn är jag också ledig, så då hoppas jag på att solen tittar fram!




Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0