Min torsdag

Min dag har varit fullskäckad av alla dess möjliga aktiviteter. Började med att åka in till stan och hämta min kära bil, sen var jag ju bara tvungen att åka ut till farmor och farfar för att visa mina nya pärla, det är ju trots allt han som ska betala den. När jag kom hem blev det nästan direkt bad med Sandra, för att sedan åka hem plocka upp Josse och Elin och åka tillbaka till samma ställe och bada igen. När jag hade skjutsat hem dom, åkte jag och plockade upp Fredrik. Vi köpte en traditionell currymacka på statiol och for upp på norra berget och åt den. Efter det åkte vi ner till hamnen en stund och kollade på den stora båten och njöt av det härliga vädret.

Nu sitter jag här och har inte mkt att göra. Imorrn blir det nog solning om dom inte ringer från jobbet.
Här kommer lite bilder från dagen.







Kommentarer
Postat av: Johanna Strindlund

Nope, blir ingen yran för mig. själv då? :)

2008-07-25 @ 16:33:35
URL: http://johannastrindlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0