The Rhythm Of The Night

Äntligen verkar det ska bli lite bättre väder. Bäst imorrn när jag ska jobba monsterpasset, men det gör mig faktiskt inget. Jag är bara glad över att det verkar ska vara bra väder i helgen.

Idag har jag funderat och funderat. Tänkt fram och tillbaka. Ska jag våga detta år? Är det värt det?
Bungyjump, är det jag pratar om. Jag funderar samtidigt över att köpa en kamera. Ingen systemkamera, det ska jag nog göra lite längre fram. Men jag tycker inte om vår kamera, den är gammal, dessutom gillar jag inte ha med den på fester eftersom det inte är jag som har betalat den.
Vad ska jag välja, både och kanske?
Eller inget av dom?

Aja, nu ska jag kila!


Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0