GATUFESTEN

Nu är det äntligen dags för en uppdatering efter helgens alla bravader. Och självklart har jag en massa bilder.
Jag glömde kameran hemma i torsdag, så här kommer bilderna från fredagen och lördagen!



Fredagen började med en promenad till österro där förfesten hos Simon väntade.

 


Jag och Ida åkte tidigare än alla andra, för vi ville ju inte missa Mando Diao!



Efter detta lyckades vi av någon anledning komma in genom "VIP-ingången"  till dubbeltältet, där den bästa spelningen av alla ägde rum: MUSIKPOLISEN!



Sen vet jag icke vad som hände, vi hamnade iaf på Liqud av alla ställe, där vi träffade Jennie, Sandra och Anna!



Sen var det dags för påfyllning i Daltonstältet






Sen var det godnatt!





Lördagen började lite smått hemma hos Fredrik och Danne. Jag och Ida gick ner tidigt för att se Håkan!



Efter Håkan gick vi hem till Matte





Sen bar det iväg mot stan!


OCH HÄR KOMMER DET ROLIGASTE UNDER HELA GF:
Jag mådde inge vidare, jag stod mitt i Daltonstältet och visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag sprang och sprang och till slut hamnade jag UNDER nån jäkla scen!  Sen kom Ida och jojnade mig!




HAHHAHHAHHAHAHHAHHAH och den här killen hade såklart ingen aning om att det satt två tjejer där under!!



Sen fortsatte festen i tältet




Och så var det slut och om jag hade kommit 15 min tidigare hade jag fått hoppat bungyjump!


CRAAAAAZY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0