Hoffmaetro

Ska aldrig någonsin ever aldrig nej nej gå ut tvådagars när jag jobbar helg. Har aldig varit så skakis som den här helgen. Jag trodde ett tag att jag skulle dö. DÖÖ!

Men jag har haft sjukt roligt! Speciellt i lördags.
Började på en förfest vid laserahallen hos Lovisa där vi blev bjuden på fördrink och lekte sjukt roliga lekar.
Vid halv tolv drog vi in till aveny där Hoffmaestro skulle spela. Jag hade sjukt roligt och för er som missade det SÅ PUSSADE JAG JENS MALMSJÖ/JERRY HOFFMAN/ HOFFE PÅ MUNNEN. Varsågoood!


Och tack Anna för i lördags!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, tack själv! Synd att jag blev alldeles skakis när Hoffe spelade så jag gick ut och tog luft och fick då epilepsi och krossade skallen! Lyckat! EJ. Det är så typiskt mig. Och jag som hade sett fram emot att se Hoffe spela och hann bara se två låtar sen försvann jag :P

2009-10-12 @ 14:40:11
URL: http://annaspjuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0