Min helg

Igårkväll kom vi hem från en mysig helg i Eskilstuna. När vi kom ner på fredagen blev vi bjuden på skjukt god lasange och senare på kvällen rörde vi oss mot Lokomotivet där Moneybrother skulle spela. Tror det var fjärde eller femte gången jag sig honom nu och han var lika bra som vanligt.

På lördagen åkte vi ut mot Hälleforsnäs och Lager 157, en stor outlet med massa märkeskläder. Fick med mig några grejer hem iaf. På kvällen blir det svåldags med världens störta kebebtallrik och senare film med godis och dricka.

På söndag blev det en tur på stan och när vi har lämnat Anna och Stefans lägenhet så ser vi Moneybrother a.k.a Anders Wendin a.k.a världens snyggaste männsika! Stefan går fram och frågar om vi får ta kort med honom och det fick vi. Tack Stefan. Synd bara att hela bandet plus Anders var sjukt otrevliga! Men jag är nöjd ändå!





Sen måste jag säga att det var jättekul att träffa Alma. Hon har blivit så stor! Hon är så snäll och glad och grinar aldrig. Det är så häftigt att se allt som händer med henne,  det går så snabbt!

Tack igen för en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0