Nytt golv

Kom hem för ett tag sen och det var meningen att det skulle vara en nisse och fixa vårat golv här idag. Han har ju varit här och han har förmdodligen tänkt att komma tillbaka, men vart är han nu?

Är det så det är att vara hantverkare? Man kan försvinna en timme här eller där utan att nån egentligen märker det.

Eller kan det vara så att pappa sa till honom att jag skulle komma hem vid tio och efter ha råkat se en bild på mig betsämt sig för att åka iväg en stund, eftersom han visste att han inte skulle kunna koncentrera sig på sitt jobb om en snygging som jag var hemma.

Jag tror på det sista alternativet.

Nu ska jag snart kila till jobbet, och jag hooooooppas att köket är klart när jag kommer hem kvart över sju.


Hejdå


Näe fan där sprack min teori, nu kom dom tillbaka.

Kommentarer
Postat av: j

jag tror att det var en nisse från början men när han såg en bild på dig så var han tvungen att ta med en vän som också skulle få se en snygging som dig!! :D:D

2009-10-22 @ 15:07:05
URL: http://jenniewestberg.blogg.se/
Postat av: Suss

hahaha ja det måste ju nästan ha varit så ;)

2009-10-22 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0