Vad ska man göra?

Efter att ha fått höra vad som hände med alla på Telenor och Anthill har jag starkt börja fundera på att gå med A-kassan. Det kanske jag redan borde ha gjort? Jag vet inte alls. Jag hade ju ändå tänk börja plugga snart.
Men det kanske är lika bra, man kan väl dra nytta av det då under tiden iaf kanske.

Har iaf varit in på deras hemsida och skrivit ut en blankett. Jag måste läsa på om hur det fundgerar. Och jag får prata med pappa när han kommer hem.
 

Och jag känner verkligen med er på Anthill. Måste ha kommit som en chock. Och det är inte det lättaste att hitta ett nytt jobb just nu. Och alla som har egna lägenheter och kanske till och med lån. Man kan tydligen aldrig vara säker. Tycker synd om er. Hoppas det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0