Björk

Det blev ingen filmkväll i lördags direkt. Blev en en utgång istället. Om det räknas som utgång om man bara är på förfest. Lungt blev det iallafall och vi började lite smått hemma hos Emma med goda drinkar, sen åkte vi ner på stan och till Ellen. Blev en gratiskväll för mig. Men det är bara att bju igen, så att säga.
Har nog aldrig skrattat så mkt som jag gjorde på kebeben. Jag är inte lika bra som Martin att hålla masken. Tanken var att jag skulle vara hemma vid tolv redan. Men ändå var jag inte i säng förrän tre. Men kul hade jag!

Om nån timme kommer Anna och Alma och hämtar mig. Då ska vi åka till farmor och farfar, sen på husvisning. Kul!
Och ikväll blir det spinning.


Nu har vi även gjort klart ljusstakarna. Eller vi och vi, det är väl Jens som har gjort dom. Ser inte så avancerat ut, och det trodde inte vi heller att det skulle vara. Men det var lite knepigt att få till hålet. Men nu är dom klar och snygga blev dom ju också!



Kommentarer
Postat av: Anna Spjut

Schnyggt gjort Susän och Jäns!

2010-04-19 @ 23:25:04
URL: http://annaspjuts.blogg.se/
Postat av: Suss

Thänk you Änna!

2010-04-20 @ 09:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0