En tisdag

Godmorgon mina vänner och ni andra som jag inte vet vilka ni är!

Idag är det tisdag och jag ska jobba 11.30-19.00. Faktum är jag att faktiskt ska jobba onsdag och torsdag också. Blir ett elvatimmars pass på torsdag, var länge sen nu. Så det är bara att bita ihop. Men annars äre niice.

Jag som egentligen skulle ha tvättat bilen idag. För det skulle du verkligen behövas. Men jag kanke gör det imorgon när jag slutar 16 istället. Jag är alltid superpeppad innan jag ska tvätta bilen första gången på året. Vad förväntar jag mig egentligen? Att det ska vara kul? För det är det ju inte. Speciellt inte att göra insidan. Dessutom blir min bil aldrig riktigt ren heller, hur mkt jag än skrubbar! Åh, Kossan då..

Annars har jag inte mycket att berätta, mer än att våren är här på riktigt och snön är så gott som borta, ja nästan iallafall. Jag känner bara för att gå ut och kratta. Ja, faktiskt. Kratta är kul, om det inte blåser och tills man får blåssor i händerna och ont i ryggen.
Jag vill klippa buskar och gå bort med det till majbrasan. Jag skulle helst vilja klättra upp på den som man gjorde när man var liten. Men det ser nog lite kontigt ut, ungefär som när jag glömde att stänga bagageluckan igår när vi åkte från farmor och farfar. Tur att jag upptäckte det innan vi kom ut på E4:an..

Sen har vi börjat planera inför sista april. Det kan bli bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0