Måndag

Nu har jag jobbat sju dagar i rad. Väldigt ovanligt måste jag säga. Och nu börjar jag känna mig hänigng. Hoppas bara inte att jag kommer bli sjuk, måste ju vara frisk på fredag! Hoppas det bara är trötthet.

Idag ringde chefen på Charm i Birsta till mig och frågade om jag ville provjobba, men tyvärr söker dom mestadels helgjobbare och det är ju typ då jag får jobba på IKEA, så det blir nog tyvärr inget. Får hoppas det blir mer jobb på IKEA bara.

Nu har jag köpt en bildhållare från jobbet nu som jag ska sätta in massa recept i. Blev ingen spinning eftersom jag inte känner mig på topp direkt. Så ikväll blir det pyssel.
Och imorgon ska jag tvätta bilen och fixa till cyklarna, om det är bra väder.


Just det. I SLUTET AV MAJ FLYTTER STEFAN OCH ANNA HEM! Vilken tur för er att jag vill vara barnvakt och hundvakt jämt! :D
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Jaaaa!! Vilken tur för oss =) Det ska vi komma ihåg!!!

2010-04-26 @ 17:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0