Onsdag

Hej hej hallå!

Kom hem för ett tag sen från farmor och farfar. Farfar har bytt däck på min bil och då passade han även på att bjuda på pizza. Mycket trevligt måste jag säga.

Nu har jag börjat sju hela veckan, men imorgon börjar jag inte förrän halv nio. Sovmorgon allstå. Typ.

Idag har jag gått lite mer än 7000 steg. Det är för lite tycker jag. Imorgon blir det kanske ett jympapass efter jobbet för att bättre på resultatet lite.

I helgen eller nästa vecka, tänkte jag åka och handla lite nyheter som har kommit till jobbet. Det finns jättefina sommargrejer. Kom in vettja!


Kökshanddukar med cupcakes.

BLANDA Serveringsskål
Skål.

BARFOTA Hängande värmeljushållare
Ljuslyktor.


OSTLIG Planteringsbricka
Planterningsbrickor.

Nu ska jag gå och läsa tidningen, för det hann jag aldrig göra imorse.
Hejpa

Kommentarer
Postat av: mörtie

planteringsbrickorna iiii like ! ;)

2010-04-15 @ 20:06:12
URL: http://mrtnasdiiaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0