10.12

God morgon! Det är tisdag och det känns så mkt bättre än onsdag. Näe? Det kanske var måndag jag menade. Men istället för att radera skriver jag om för att det ska bli mer text. Fast själv tycker jag bara att det är jobbigt att läsa ett inlägg med massa text och inga bilder. Men tyvärr har jag inga bilder just nu. Men som sagt, det kanske är bara jag som stör mig på sånt.

Jaja nog om detta.
Idag står städning på schemat. Ska börja lite smått här i Jens lägenhet för att sedan åka hem och damsuga all day long, som det känns just nu. Men jag lär ju vara ledig (ser det som ledighet än så länge) i 72 veckor så jag har väl gott om tid på mig.

Ska väl kanske sätta igång. Hoppas folket har vaknat i huset för nu höjer jag musiken.
Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0