Blood bank

Idag har varit en spännande dag på alla sätt och vis.
Eller så har jag spenderat ungefär hela dagen i sängen. Men är fortfarande sjukt trött. Tänkte ett par gånger att jag skulle ta en promenad i det fina vädret, men jag fann ingen ork.

På samma sätt känner jag om festen på lördag. Ibland vill jag bara ställa in den, jag orkar liksom inte.
Men jag tror nog det blir kul ändå. Nej, jag ska se till att det kommer bli fett kul!
Men om det är någon som kommer hit med en present så får man genast ta med sig den hem igen. Jag fyller bara 21.
Tack på förhand!


Förövrigt var jag och Anna såhär snygg igår.




Kommentarer
Postat av: Anna Spjut

Haha fan va snygga vi var! Eller hur var det nu?

2010-02-07 @ 18:43:48
URL: http://annaspjuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0