Florence

Hej alla glada!

Igår var jag som sagt och besiktade bilen. Den gick så fint igenom. Till skillnad från förra gången då avgassystemet gick sönder rakt av utanför på parkeringen. Det enda han sa var att "du skulle behöva ladda batteriet".
Jo jag vet sa jag och tänkte inte mer på det.
Inte förrän tio min senare när jag skulle stara fanskapet och den inte vill. Börjar liksom om en kvart och om jag ska ta bussen tar det ju minst en timme. Det är tur att man har en underbar pappa som åkte från sitt jobb och skjutsade mig. Blev bara tio min sen, så det märktes ju knappt.

Hade tänkt åka på spinning idag, men jag kan inte lite på kossan längre. Får bli en lååångpromnad runt huli istället. Det är ju lovley väder.


Vet ni förresten, jag och Jens kanske ska åka till Stockholm och kolla på Florence + the machine. Det vore lycka, lycka, lycka!

Nu ska jag gå ner till bussen och åka hem, hejs!




Den här lyssnade vi på hela sommren, helst i bilen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0