FREDAG!

Jag trodde jag skulle vara helt död efter gårdagens jympapass, men icke. Spinningen kanske har lönat sig ändå. Det enda som var äckligt jobbigt var alla styrkeövningar, vilket jag redan visste skulle bli tungt. Därför ska jag försöka komma iväg på några corepass eller stationsjympa.
Ja det blir nog så att jag köper ett jympakost också.  Det var ju faktiskt kul!


Idag är det fredag och jag är ledig i helgen igen, jag vill ju jobba. Men på lördag är det ju faktiskt dags för den första fotokursen, så därför kan jag ju icke jobba då. Spännade det ska bli, hoppas jag lär mig massor. Så jag känner på riktigt att det är snart dags för att nytt objektiv.

Nu blir det frukost sen la stada.
Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0