Fredag

Godmorgon!

Ledig hela helgen igen.
Snart ska jag åka in på stan och klippa mig och färga håret, efter det blir det fredagsfika. Måste komma ihåg att göra en tårta ikväll också.


Imorgon fyller jag år. 21 år blir jag. Inte speciellt spännande måste jag säga, men det är väl alltid trevligt att fylla år. Ska börja med att åka hem till farmor och farfar och fira, sen vet jag inte om jag hinner med så mkt mer, för runt fyra kommer redan dom första tjejerna. Blir pizza med girlesen först, sen vet jag inte vilka som kommer. Men det känns inte jätteviktigt, kommer nog bli kul ändå. Får väl se vart kvällen slutar.


Igår var jag och Jens hurtiga och åkte längskidor i Sidsjön, två varv till och med. WOW! Det var fan jobbigt alltså, men jag trodde faktiskt att jag skulle ha mer träningsvärk, men jag klarade mig ganska bra.


Aja, nu ska jag käka frukost och sen åka in till Elin.
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0