Nattfåk

Idag är en perfekt dag för läsning. Var länge sedan jag tog mig tid för att läsa en bra bok. Men nu kände jag att det var dags. Läser en bok som heter Nattfåk. Jättebra än så länge, spännande. Egentligen är det Jens bok, men jag lånande den lite. Har snart läst halva redan ändå. Medans jag läser ligger jag och lyssnar på Bo Kaspers orkester. Ibland kan man ju undra hur gammal jag är.

Imorgon blir det jobb igen. Dock bara mellan 15-20. Men innan det, fredagsfika med Sickan och Joss!
Jobb mellan 10-20 istället.




Kommentarer
Postat av: Anna Spjut

Haha, även fast du bara jobbar extra så jobbar du mycket mer än mig verkar det som! Du har tur du! :)

2010-02-04 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0