Söndag

Hejsan hej!

Helgen har varit riktigt skön faktiskt, trots tidiga mornar.
Igår blev det tjejkväll här hos mig med film och mys. Vi lyckades även krocka när vi åkte in till stan för att hämta Ellen och Josse. Men det gick så långsamt så det gick väldigt bra, men kul var det på någon sätt i alla fall.

Nu sitter jag hemma och försöker pimpa en väska med lite nitar. Väskan är använd en gång, på studentbalen. Nu har jag klippt bort banden på den och hopppas att jag kanske kommer kunna använda den fler gånger.
Bilder kommer senare.

Ikväll blir det söndagmys tror jag och imorgon blir det jobb igen, 8-17.
Hejdå


Justde! Shutter island var skitbra, gå och se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0