Tisdag

Hejsan hej!

Tisdag idag. Idag har jag testat bleka mina tänder :O
Man måste upprepa minst fem gånger innan man märker något resultet tydligen. Sen måste man sitta med dom fär jäkla skenorna i 30-120 min. Jag dog efter tio min, jag vill inte svälja det där äcklet och det bara rinner på sidorna. Måste ändå försöka igen. 350 spän liksom, om det funkar då är det ju minst sagt värt det.

Snart är det lördag! Nu börjar jag bli pepp på riktigt. Och på fredag ska jag klippa mig och färga håret, ska bli så himla skönt! Ska bli bra väder i helgen också tydligen, härligt!

Nu städa lite sen bär det av till farmor och farfar.
Hej



Snodde en bild av Anna.
Titta vad stor hon har blivit och här sitter jag och missar allt. Måste åka ner och hälsa på snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0