En unge i minuten

Vad är det med tjejer och förlossningar? Dom flesta jag känner börjar grina när dom ser en förlossning. Fast många jag känner grinar även till filmer eller kanske låtar. Jag grinar nästan aldrig åt sånt. Nu har jag suttit och kollat på "En unga i minuten". Och så fort jag ser en förlossning, eller läser om en, så börjar jag grina. Vet inte vad som händer, men jag blir så sjukt glad och lycklig för deras skull. Ni kan ju kalla mig hulkarn.

Dessutom tycker jag att det är så himla vackert att vara gravid. Jag vill också ha en sån där jättestor mysmage!
Fast det dröjer några år för min del.

Nä nu blir det BB, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Z

En annan blir livrädd och säger jag ska aldrig föda barn! ;)

2011-05-05 @ 07:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0