Fredag

Men hallå!


Var ett tag sen nu!
Har jobbar onsdag och torsdag. Idag börjar jag kl 15. Och jag verkar vara ledig i helgen, även fast jag gärna hade jobbat.

I onsdags blev det utgång. Jag Malin Anna och Vera började hemma hos mig. Tyvärr skulle Malin jobba, så hon åkte hem vid tio. Vi andra rörde oss ner mot Irish vid tolv. Där började Vera surra med två killar från Los Angeles. Till slut följde som med till vårt bord. Och jag som är så sjukt bra på engelsa, eller?
När vi var på väg därifrån "lånar" vi med oss nåt slags underlägg från baren. När vi kommer ut, så kommer en av vakterna och skuttar efter. Ja han skuttar fram och jag skrattar så mkt att jag vill bara lägga mig ner och dö. Vera gömmer sig i en trappuppgång. Men vakten fick tillbaka bytet och skuttade tillbaka.

Sen gick vi in på Memento, men det var ju sämst. Vi träffade dock en till kille som kom från Sverige med bodde i USA. Vi gick istället hem till mig på "efterfest" och Vera började göra stuvade makaroner och köttbullar. Till slut börjar grabbarna bråka om vem av dom som måste gå hem. HHAHHA, snygg diskussion på engelska måste jag säga.
Till slut går båda hem och jag Vera får avnjuta våra makaroner själva.

Även fast jag började tolv på torsdag, var jag inte speciellt pigg.
Men jag hade iaf sjukt kul!!



Nu ska jag ladda hem musik till usb:n, så jag kan digga i bilen.


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0