Måndag

Hallå!

I lördags efter jobbet blev det kubb med några från jobbet i GA-parken. Jag och Martina var grymma! Eller Martina iaf! När det blev alldeles för kallt rörde vi oss hem till mig och kollade på film ist. Vid ett blev jag ensam och jag gjorde mig i ordning för sängen. Jag hann inte mer än somna innan telefonen ringde och jag fick plocka upp en fyllis på stan. Somande runt tre, men jag fick sju timmars sömn ändå. Att jobba på söndagar är sätt skönt ibland. Men att komma hem en söndagkväll efter en hel helgs jobb, måste ju vara det skönste som finns!

Blev dock inge kinamat och film. Det blev pizza och Big Brother ist.

Nu sitter jag hemma hos pappa och har precis tvättat bilen. Solen har gått i moln, typsikt.


Ikväll kankse det blir brännboll på norra, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0