Pyssel

Hej! Nu sitter jag hemma hos pappa i älskade Lillhällom. Som vanligt när jag ledig och det är bra väder. Snart kan man förhoppningsvis börja åka ut till stranden.

Efter en stunds solande blev jag rastlös och betsämde mig för att gå upp på beget här ovanför. Det är så himla fint där uppe. Det är precis som att våren och sommaren alltid kommer dit först. Och gott luktade det. Syren.

När vi var mindre var vi ofta upp det och lekte. Speciellt vid ett jättestort ek-liknande träd med en koja i.
Idag ligger mestadels av kojan på marken. Så en av anledningarna till att jag gick upp, var för att plocka mig några fina blankor och pinnar.
Jag tänkte nämligen göra små skyltar till stugan. Och skriva typ välkommen, dass, kisstigen eller bastu när vi har fixat den.
Synd bara att jag är sämst på att texta. Kanske kan hyra in någon frivillig?

Och vad ska jag välja för färg till texten, blir svart eller vitt snyggast?





Kommentarer
Postat av: Louisa

Ååå på det där berget har man haft mycket skoj och gått otaliga upptäcktsfärder :)

2011-05-20 @ 16:59:35
Postat av: J

vitt tycker jag! :D

2011-05-20 @ 21:50:23
Postat av: Anonym

vitt tycker jag! :D

2011-05-20 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0