Resten av ditt liv

Heeej på er!

Idag har jag hunnit med mycket. Började med att åka hem till Bergsåker. Det finns ett promenadväg jag gillar med än någon annan.
Börjar med att gå mot kvarsätt och sedan "hästvägen" över Selångersån. Därifrån går jag sedan upp till Kungsnäs och vidare mot Selånger kyrka. Selångers kyrkogård måste ju vara världens finaste. Jag älskar hur åkrarna stäcker sig hela vägen till Töva.
Längst ner på kyrkogården finns en liten skogsdunge med tusenstals lilekonvaljer, som omringas av en stenmur.
Längs ruinen har dom gjort en ny gångväg som går ner till Selångersfjärden. Bro öv
er Robäcken. Sen sträcker sig gångvägen hela vägen genom Kolsta, längs Selångersån och bort mot alla småvägar som leder till Bergsåker och Granlo.
Det är så himla fins längs den där vägen en fin sommardag. Så om ni inte har något för er. Ta bilen till Serlångers kyrka och ta en promenad därifrån.







Lunchen spenderade jag med Josse och Jennie. Efter ett evigt velade av lunchställe, hamnde till slut på Big Boy. Fråga mig inte varför, då jag inte är något stort fan av hamburgare. Mätt blev jag iaf, efter ha proppat i mig både kycklingmål och milkshake.

Imorgon hoppas jag på en lunch på Vindhem med samma gäng.


Kvällen har spenderats på IKEA, likaså imorgonkväll.

Heejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0