Söndag

Hej!

Den här helgen har varit bra. Trots det dåliga vädret har mycket blivit gjort och kul har jag haft.

Chillade i soffan i fredags, såg film och bara slappade. I lördags åkte jag ut till stugan ändå, där blev jag även bjuden på middag. På lördagkväll kom Ellen, Jessica och Elle hit. Sen drog vi ner på förfest på Nytorget innan det bar av mot Svenssons. Jag gillar inte riktigt det stället. Trångt och jävligt är det. Så jag lessnade rätt fort. Blev kebab med Martin istället.

Idag blev det en sväng till stugan igen. Gjorde ett försök till att plantera blommor, även fast farfar har försökt men misslyckats förut. Jag kanske har grönare fingar!





Nu har jag precis avnjutit en middag med stuvade makaroner, igen. Men jag tycker det är så sjukt gott.

Ha en trevlig söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Kul!! Hoppas växterna tar sig och får leva ett långt liv bland stenarna! Men hur som helst ser det redan nu bättre ut med ny jord och lite grönt! Bra jobbat!

2011-05-15 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0