Tiiiiiisdag!

Dagen idag har spenderats på pappas altan, i hopp om att få lite färg. Och färg har jag fått, men imorgon kommer den vara borta igen. Tar solen inte lika mkt såhär i början på maj eller har jag blivit immun mot solstrålar?

Har även varit ut en sväng till Birsta. Plantagen och Blomsterlandet fick sig ett besök, så nu pryder en fin perlagon mitt köksbord.
Slank in på systemet gjorde jag också. Gör liksom inte nåt om man har ett litet lager hemma, i fall en spontanutgång skulle dyka upp.

Nu blir det middag. Sen promenad med Martin. Och kl 22 ska jag bänka mig vid tv:n, för då visas Pluras kök. Inte för att jag brukar se det, men Veronica Maggio är där ♥ Har jag sagt att jag älskar hennes nya album mer och mer för varje dag?

Annnars då?
Jo jag har bosatt mig i mina harembyxor från HM. Skönare brallor får man ju leta efter. Nästa helg ska jag till Stockholm, och då ska jag banne mig införskaffa mig tre nya par. Så de så!



Ser det ut som att jag har fått nå färg?
Det gör det ju nästan, men i verkligenheten är jag mest röd. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0