Hemma igen!

Animal Print Zip Pocket Vest




Här är lite av det jag har köpt i helgen. Har även köpt en jättesöt virkad tröja från Zara, men jag hittar den inte på hemsidan. Sen har jag köpt två par skor och lite inredningsprylar. Eftersom det inte blev jättemkt shoppning, hade jag tänkt fortsätta här hemma ;)


Har haft det jättebra iaf. Suuuuperbra väder, bra hotell nära stan, bra mat och jättebra sällskap.

På fredagen blev det shoppning och middag i gamla stan. Lördag blev det vandring på söder i Milleniums fotsår. Vi fick bla se Lisbets Salanders och Mikael Blomkvists bostäder och olika inspelningsplaster. Man fick även mer fakta bakom böckerna som man aldrig tänk på tidigare. Dessutom fick vi ju se mycket av Södermalm som är så himla fint, speciellt på sommaren. EFterden turen blev det en tripp till Djurgården och lite glass längs Strandvägen. På kvällen blev det middag på en jättegod restaurang i Vasastan.


Söndagen packade vi ihop våra grejer och lämnade dom på stationen. Eftersom det var superbra väder valde vi att vara ute. Så vi tog oss en promenad mot Södermalm igen. Gick en fin promand längs vattnet och sen satte vi oss på mariatorget och åt glass innan vi var tvugna att gå tillbaka till stan för lunch och sedan mot tåget hem.

Träffade Frida på tåget på vägen hem, så vi fick lite resesällskap. Kul!


Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0