Måndag

Godmorgon!

Jag skulle vilja jobba nu. Till och med morgon skulle jag kunna jobba. Men jag vet inte om jag klarar det. Får i princip aldrig någon sömn då. Men jag har satt upp mig på Netwic nu iaf, även morgon.

Men inte imorgon, så har jag annat för mig.


Igår blev det chips (A). Men det är ju så gott, speciellt när man är lite halvhungrig. Så idag blir det promenad, sen i eftermiddag ska vi till stugan igen.


Det var allt för stunden.



Men just de.



Jag har fått en bula. För jag är sämst. Den kanske inte syns så mkt här, men den började bli blå och står rak ut från mitt ansikte. Fel att bara försvinna?
Jag får väl skylla mig själv. När jag skulle sätta mig i pappas bil slog jag i vänster sida av huvudet, samtidigt som jag stänger dörren mot höger sida. Så jag kläms imellan och det blev en jädra smäll. Gjorde så ont att jag började grina. Jaja, jag vet att jag är sämst, men det skiter man väl i.


Hej


Kommentarer
Postat av: Annapanna

haha.. men Sussiee!!!! Stackars huvudet ditt! Ha inte så bråttom in i bilen nästa gång =)

2011-05-30 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0