Onsdag

Appen fungerar fortfarande inte. Däför blir det dåligt med bilder här. Följ med på instagram istället, susannethors
 
Gatufesten har dragit igång och jag var där redan igårkväll. Jennie, Josse och Ida kom hit först och vi kollade igenom massa gamla bilder och filmer, from back in the days. Alltid lika roligt. Sedan tog vi oss en tur ner på stan och kollade läget. Mycket folk faktiskt. Men det är väl inget mot för vad det kommer vara ikväll. 
Ikväll tänkte jag ta med mig Anna och åka bort till Ellen. Men det bli nog lugnt ikväll, ska ju orka med tre dagar till sen också. 
 
Nu ska jag försöka vila lite tills ikväll. 
 
När GF är slut, lovar jag att bjuda på en bildbomb här i bloggen.
 
Tjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0