Söndag

Hejsan! 
 
Nu är jag rätt slut. 9-18 hela helgen. Hade tänkt ta en promenad nu efter middagen hos pappa, men mian fötter och vädret tyckte annorlunda. Får bli en springtur imorgonbitti istället. 
 
Vad har hänt i helgen då?
I fredags stekte jag, utan att få färg.
På kvällen gick jag, Vickan och hennes jobbarkompis Ida och käkade på Saffran. Sjukt gott! Tanken var att vi skulle ha åkt ut på Smedjan, men klockan blev mycket och jag valde att åka hem vid tolvtiden. Igår blev det jobb och sedan åkte jag hem till Daniela, där jag träffade många från klassen. Kul att se alla igen. Vid tolv skjutsade jag ner dom på stan och sjäv åkte jag hem och sov. 
 
I bilen på väg ner på stan, blev det ett jäkla tjat om min musik. Och ja, jag älskar riktigta mainstream låtar när det kommer till fest och min partytruck. Dock lyssnar jag inte alls på sådan musik när jag är hemma ensam. SÅÅÅÅDESÅÅÅ!!! ;)
Därför ska jag nu bjuda på några låter som jag lyssnar på en kväll som denna. Söndag och regn. Enjoy!
 
The xx – Angels
Lana Del Rey – Video Games - Album Version Remastered (tips från Vickan)
Susanne Sundfør – White Foxes (tips från Jennifer)
 
 
 
 
 
 
Älskade klassisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0