Tisdag

Häj häj bloggen.
 
Blev jobb mellan 10-16 idag. Stressigt utan dess like blev det på slutet. Mycket folk och jag höll på att drunka i mina egna svettningar, mys. Efter jobbet åkte jag hem och lagade mig lite mat och mötte sedan upp Emma, Jennifer och Lovisa opå Waynes. Nu är jag hemma igen och har gjort mig en matlåda. Jobbet ringde nämligen när jag satt där nere och frågade om jag ville jobba imorgon också. Och visst vill jag det!
Så imorgon blir det 9-16. Skönt att få sluta så tidigt!
 
Imorgonkväll blir det filmmys hemma med samma tjejer som ikväll och förhoppningsvis Däniiii!
 
Men nu ska jag snart gå och lägga mig, klockan är ställd på halv åtta imorgon. 
 
 
 
 
 
 
Just nu ser jag ut som är sär i håret. Kan det snälla växa ut till en page SNAAAART!
Snart ska jag boka tid på Elins nya salong Runt hörnet! Spännande!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0