Brevväxling

 
Häääj häääj!
 
Här sitter jag och myser vettni!! Ska snart se på Nybyggarna på play. Så ni vet.
 
 
Kom nyss på en idé. Hemma hos pappa har jag en gammal pärm med massa fina och doftande brevpapper. Förr i tiden hände det ju att man brevväxlade med vissa kompisar. Eller gjorde jag ens det? Kankse var på syrrans tid..
 
Men men, jag har bestämt mig för att skriva brev till mina vänner. Hur roligt skulle inte det vara då? Alltså att få ett handskrivet brev i brevlådan. Händer ju inte varje dag. Dock kommer ni få uthärda min frukstansvärda handsstil. 
 
Hihi, undra vem jag ska skicka till först...
 
 
ps. ni behöver inte skicka tillbaka........ds.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Brevväxlade inte du och jag? Har ett svagt minne av det ;P

2012-10-17 @ 22:45:13
URL: http://ronjawe.blogg.se
Postat av: Suss

Det gjorde vi säkert! Jag minns inte riktigt :P Ska hem till pappa och kolla om jag har några brev kvar! :)

2012-10-18 @ 12:19:19
Postat av: j

Jag vill ha brev! Brevväxlade en massa när jag var liten och var så roligt när JAG fick ett eget brev :)

2012-10-20 @ 13:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0