Det får gärna sluta snöa.

Sådär!
 
En snabb uppdatering från helgen nu då. I fredagskväll var vi några hemms hos Emilia och åt kex och ost. Lyxigt! Det var ju trots allt Emilias födelsedag. Lördagen gick åt till att jobba från morgon till kväll. Snabbt hem efter jobbet för att duscha och äta, för att sedan åka hem till Emilia igen. Emilia och Daniela skulle på Kåren på halloweenfest, medan jag och Jennifer bara hängde med dom innan vi skjutsade in dom till stan.
 
Söta va, dockan och rådjursögat!
 
 
Igår slutade jag 14 redan, då sprang jag in på Birsta en snabbis och köpte blommor och choklad till pappa. För igår var det hans tur att fylla år.  Väl hemma hos pappa blev det tårta och pyssel.
 
Det var länge sedan jag målade en teckning till pappa, så jag tänkte att det var på tiden. 
Ingen i familjen Thors verkar ha givits någon vidare kreativ ådra, och inte heller jag. Men det är ju tanken som räknas!
 
 
 
Idag hade vi 8:e föreläsningen i den här kursen och det blir mycket att ta in. Tur att vi ska se film imorgon!
Efter skolan åkte jag och Amanda till Nacksta och handlade och nu sitter jag här. 
Ska ta mig lite lunch och sedan blir det träning av något slag. Det får gärna sluta snöa. 
 
Den här veckan kommer bestå av tentaplugg för hela slanten. Men mitt mål är att försöka göra bort så mkt som möjligt på dagarna, så jag har kvällarna fria. Och helst helgen såklart! Så för den som vill hitta på något är jag ledig......, fast jag kom precis på att jag ändå bara är ledig torsdagkväll. 
 
 
Jaja, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0