Jag gillar skogsluft.

God morgon!

Men för mig är den inte speciellt god alls. Jag hade ju sett fram den är sovmorgonen hur länge som helst. Men då vaknar jag innan åtta och mitt stora problem här i livet är att jag inte vet hur man somnar om.

Så nu ligger jag här. Halvsur och trött. Och längtar efter att ha en iPhone 5 i min hand. Har hört att det ska vara en jäkla skillnad mot för en sketen trea.

Fick bara ett sånt jäkla sug efter en nu alltså. Men jag kanske ska vänta till jul. Det är väl ändå då nångång mitt abonnemang går ut.

Finns det nån där ute med en gammal 3310 eller liknade, kan ni få köpa den här (bloggar alltså från mobilen) för en billig penning.


Nu när jag tänkt färdigt på det digitala, märkte jag snabbt att mina tanker drogs åt ett annat håll. Nu tänker jag på luft. Skogsluft. Idag känner jag för att andas in så mycket skogsluft som det går. Frågan är bara om jag bara ska sätta mig på en stubbe i en liten dunge och andas. Eller om jag ska packa fika och ta en längre skogspromenad. Eller åka till stugan kanske. Och imorgon vill jag på allmeman ut i Ånäsparken.
Ja jag vet, det borde man man endast få medverka i om man är pensionär eller har med sig ett barn. Men jag är både och i hjärnan, så får mig borde det vara okej.

Hör av er till mig om det är någon som känner samma. / tjej_08eller48vilketsom.com

Nä nu ska jag kolla om det är nåt kul på dumburken en stund.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta med mig till skogen nån gång äru göllig! ;) tänkte du göra dig av med trean så kan jag köpa den om du vill :)

2012-10-26 @ 12:22:30
Postat av: Anonym

Ta med mig till skogen nån gång äru göllig! ;) tänkte du göra dig av med trean så kan jag köpa den om du vill :)

2012-10-26 @ 13:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0