Onsdag

Okej, jag kanske inte är riktigt så bitter som jag låter. Vissa dagar är sämre än andra. Så är det ju bara. Idag är en dag när jag har mer ont i ryggen än vanligt, när jag för ovanlighetens skull har huvudvärk, när tankar om praktik äter upp mig innifrån, när nästa kurs verkar värre än den här, och kursen efter den ännu värre. När det känns som att jag är pank och när jag bara känner mig allmänt sämst.
 
Utöver det är jag glad. 
Och imorgon är nog istället en bra dag.
 
För då hade jag tänkt börja med att träffa Vickan, sen blir det Birsta och efter det ska jag åka till Allsta och vara med Alma. Rätt bra förutsättningar för att sluta bra måste jag säga.
 
 
Nu funderar jag på att ta en walk! 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0