Onsdag

Nu känns det lite bättre kring den gär uppgiften. Imorgon blir det förhoppningsvis bara att hålla på med "roliga" saker. Som tex att fota lite, göra i ordning en power point och kanske en liten film i fall vi hinner.
Jag får inte glömma att ta med systemkameran imorgon.
 
Har suttit skolan mellan 8-16 idag. Nu när jag kom hem har jag pillat och donat med såndant jag inte har hunnit göra annars i veckan och nu ska jag snart ta och laga mig lite middag. 
 
Sen blir det ytterligare lite plugg. Och imorgon gav vi oss själva sovmorgon till klockan 9. NICE!
 
 
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är tisdag lille vännen

2012-10-02 @ 18:18:55
URL: http://jejlut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0