Tisdag

7,2 km på lite mindre än 45 min OCH inte ett dugg bajsnödig. Vilken fröjd!
 
Hade tänkt träna på frikis ikväll, men blev löpning istället. Det betyder att jag har resten av kvällen åt annat. Typ matlagning och plugg. YEAH!
 
Nu skulle jag vilja hitta på något kul snart! Hade ju varit kul med Halloweenfest i helgen. Men jag slutar 19 på lördag och börjar 9 på söndag, så det känns ju inte som att det är någon idé. Tror jag aldrig har missat en Halloweenfest i hela mitt liv. Minns när jag tog bussen upp själv till Boden när resten av laget åkte kvällen innan. Bara för att jag inte ville missa halloweenfesten hos Josse. Jag som egentligen älskar att klä ut mig. Suck!

Jaja, det kommer nog fler roliga helger framöver hoppas jag!
 
 
Hörs, hej!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Määääään snälla följ med ändå!! :,(((((

2012-10-23 @ 17:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0