Torsdag

 
 
Här sitter jag och myser i min nya tröja från Monki. Kanske den mysigaste och varmaste tröjan evaaahh!!
Påminner lite om en Helly Hansen. Just how I like it.
 
Idag är jag ledig. Men för det finns här ingen tid att slösa. 
 
Hade tänkt att börja med att försöka läsa några kapitel i dom engelska böckerna. Vi får väl se hur det går. Sen hade jag tänkt att gå ut och springa. Eventuellt ringa farfar och höra om vi skulle kunna byta däck på bilen. Och kanske städa, som vanligt..
Men jag är ju ledig i helgen, så jag hinner ju ett och annat då också.
 
Ikväll hade jag kanske tänkt göra egna hamburgare till middag. Men vi får väl se hur långt planeringen håller.
 
 
Tjooohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0