Torsdag

Hej.


Stefan och Alma har precis varit här. Tur att jag gjorde lasagne i morse, så jag hade något att bjuda på.
I morgon är det fredag och dags för seminarium. Och i helgen blir det som sagt jobb. Vad jag ska göra på kvällarna vet jag dock inte. Skulle vara skönt att bara vara hemma faktiskt.
 


Jag tänkte att jag skulle börja med veckans klapp. Ni, vet sådär som dom har i Sundsvalls Tidning. När man vill tacka något som gjort något bra eller av någon annan anledning vill tacka för något. Eller jag kanske ska kalla det dagens ros. Eller bara tummen upp.
 
Vinnaren denna vecka, eller idag, är faktiskt två stycken. Så jag passar på att dela ut både klapp och ros. 
 
Veckans klapp går till min farfar som hjälpte mig med strömbrytaren här hemma och dessutom fixade en jättefin cykel till mig.
 
Och rosen går till min vän EMILIA!
Hon är vår lillmamma och husmor. Och tack vare hennes guidande på Apoteket hoppas jag nu att min spricka i mungipan vill ge upp.
 
Tack till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0