Måndag

Jahaja, då har jag fått en ny iPhone igen. Men det känns bra att ha min femma igen, man blir liksom van den stora skärmen så snabbt. Idag har jag varit ledig, och jag kan väl inte påstå att jag har fått speicellt mycket gjort. Jag har damsugit, hämtat telefonen, fixat cyklen med farfar, fikat hos pappa, handlat och lagat mat.
 
Ikväll och imorgon ska jag passa på att njuta av ledigheten innan det blir jobb ons-sön. För mig som inte jobbar specillt mycket, känns det som att jag kommer vara helt slut på söndag. Men det ska det bli kul att jobba också. Gillar ju alla fina kollergor så mycket och dessutom ska det bli kul att träffa dom nya som jag inte har hälsat på än. 
 
I morgonkväll blir det förhoppningsvis bilbingo, om det inte regnar allt för mycket. På onsdagkväll blir det middag med några snygga bruder och torsdag och fredag jobbar jag till 19. 
 
 
Nu ska jag ut och göra något av den här kvällen.
 
Tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0