Ny blogg!

Hej hej bloggen. Och nu även hej då bloggen. 
 
Nej, jag ska inte sluta blogga. Jag tycker fortfarande att det är ganska kul. Men jag ska byta blogg. 
Det är nästa med tårar i ögonen jag säger farväl till Tiesto. Jag har bloggat här sedan i januari 2008, så visst har den hängt med ett bra tag.
Men jag har samma inlogg till min nya blogg, så förhoppningsvis kommer Tiesto hänga med på sidan om, så man kan kolla tillbaka när man vill. Kanske gör ett gästinlägg där någon gång ibland bara för att inte glömma. 
 
Jag hoppas verkligen ni alla kommer följa med mig till min nya blogg. Där jag även ska försöka vara lite flitigare med inläggen. Här har ni den! http://ambitions.blogg.se
 
 
 
 
Ni kan även klicka på bilden för att komma till den nya bloggen. 
 
 
 
Hejdå Tiesto.blogg.se, vi kanske ses någongång igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0