Lördag

Hej!
 
Det är fortfarande juni och jag njuter för fullt. Jag börjar tycka att jag gjorde ett bra beslut med att tacka nej till sommarkurserna. Det känns väldigt välbehövligt att vara ledig och få lite ny energi inför sista året på utblidningen. För jag är rätt säker på att det kommer bli ett tufft sådant. 
 
Idag har jag och farfar varit och hälsat på hos dom som köpte farmor och farfars gamla hus. Vi var på jakt efter ett gammlat fönster som farfar hade lämnat där. Tyvärr hittade vi det inte. Men det finns ju att hitta på andra ställen. Jag tänkte nämligen pyssla på så mycket jag kan nu i sommar när jag är ledig. 
I vintras tog jag även hem några gamla trälådor från jobbet som ska målas vita. Den ena ska fungera som hylla ovanpå kylskåpet. Jag måste försöka utnyttja alla utrymmen i denna lägenhet. Så i morgon kan jag förhoppningsvis åka till Allsta och måla lite. 
 
Igår blev det afterwork med några i klassen. Det är alltid lika kul att träffa dom. Och jag blir jämt ledsen på ögat när jag tänker på att vi vara har ett år kvar tillsammans. 
 
 
 
Om några timmar ska jag, Jennie och Daniela bege oss ut till Nävsta skola. Där ska vi jobba på ett bröllop, och det känns väldigt kul faktiskt. Det verkar som att solen ska titta fram tills ikväll också. 
 
 
Annars vill jag bara säga att jag är väldigt tillfreds med livet just nu. Det kan faktiskt inte bli så mycket bättre.
 
 
HEJ DÅ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0