Midsommardagen

Det blev en riktigt bra midsommar till slut. Vi började med lunch i stugan, sedan åkte jag och Stefan fyrhjuling bort till Attmars hembygdsgård där vi mötte upp resten. Väl där var det dans runt stången och fika på en filt. Vädret kunde inte ha varit bättre. Så mysigt! 
 
Sedan kom pappa och hämtade mig och skjutsade bort mig till Vickan. Där gjorde vi i ordning oss innan vi tog bilen ut till Bergafjärden. Vi började med att gå ner till vattnet en stund innan det blev dags för middag. Eftersom det blev ganska kallt på kvällen strorade vi runt mellan restaurangen, Linus stuga och bilen. På vägen hem lifade vi med en av ordningsvakterna. 
 
Ikväll ska vi åka till Berga igen, för att hämta upp Toves bil. Innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0