Torsdag

Hej!
 
Idag har jag haft en bra dag. Började med att hämta upp Daniela och Emilia vid elva. Då åkte vi till Birsta och gick där en sväng. Jag köpte mig en stor Mårbacka pelargon. Sedan får vi vidare till Alnö. Där stannade vi till på bland annat 184:an, en liten gårdsbutik i Ankarsvik. 
 
 
Där köpte jag metalldelar som man använder för att göra ett eget våningsfat. Så nu ska jag bara lyckas hitta några fina tallrikar att göra våningarna av. Sedan åkte vi ut till Hamnstugan och åt lunch, jag köpte mig en sikmacka, och ingen dålig sådan. 
 
 
Efter lunchen for vi vidare mot Söråker och loppisen i Märrgård. Där hittade både jag och Daniela ett varsitt par solglasögon. 
 
 
 
Som vanligt har jag haft en trevlig dag med dessa tjejer. Nu har jag precis kommit hem från en springtur, så nu blir det dusch och lite pyssel här hemma. 
 
 
Hejdå!
 
 

Just det! Måste passa på att berätta om Trolska skogen nere i Mellanfjärden. Alla er med barn bara måste åka dit. Igår ringade Anna och frågade om jag ville följa med henne och Alma, och såklart ville jag det. Och trolsk var verkligen det rätta ordet. Helt fantastiskt. Jag önskar det fanns sådana väsen på riktigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0