Egen bloggdesign

Jag har nu klarat av att göra min första bloggdesign. Jag vet, den är inge vidare vacker, och verkligen inte finare än den jag hade. Men det känns ändå bra att ha gjort den själv. Övning ger färdighet, och snart kanske jag kan göra snygga designer också. Jag är ju iaf bättre än vad jag var förut.
Jag vill iaf tacka Karro som har himla bra bloggkoder och photoshop lektioner i sin blogg!

http://karroooo.blogg.se



Ja, kvällen har väl gått förvånandsvärt fort med tanke på att jag har suttit här hela kvällen. Pillat lite med photoshop och som nybörjare är det väldigt mycket att lära sig, och det tar lite tid.
Dessutom ska jag åka och hämta Fredrik hos en kompis vid två, så jag måste nog sitta här ett bra tag till.

Imorgon blir det monster sovmorgonen! :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

JÄTTEFIN, har också gjort en egen, gick sådär :)

2008-04-20 @ 00:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0