Helgen i Eskilstuna

Nu var det ett tag sen jag skrev, så jag tänkte att det var dags. Jag har iaf haft fullt upp sen i fredags. Tidigt på lördag morgon satte sig  jag och pappa i bilen och for ner mot Eskilstuna. Vi anlänade dit runt ett och sedan var helgen fullspäckad av alla möjliga aktiviteter. Mycket rolig helg måste jag säga. Bilderna får berätta:




Vi besökte bla norra Europas största kakbuffé på Taxinge slott. MUMS! Vi smög även upp på övervåningen för att kolla in bandet som spelade.


Det kändes i princip som att sommaren redan hade kommit till Eskilstuna.



Vi besökte ett till slott, som var megastort. Det var där vi såg Robert Pärlskog och det var där...


.....en kråkjävel skit på mig!!!!!!!!!!!!

Till skillnad från mig tyckte Stefan att det var mkt underhållande.



Här njuter vi av den fina utsikten och det härliga vädret.


Nästa dag tog jag och pappa en promenad genom gamla staden, som även fanns där. Medans vi gjorde det var Stefan och Anna och hämtade Selma :D



När vi kom hem och kollade på bildena upptäckte vi att på nästan alla bilder som vi tre i familjen Thors var med på så såg det ut som att vi var med i ett rock band. Det jag menar är att alla bilderna har lätt kunnat vara framsidan till nån cool nysläppt skiva.
Jo, det är sant. Kolla bara!

Själv tycker jag att bild nummer 1 har mest potential.



Nu får det räcka. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sandiiee

Nämen det är ganska close mellan 1-3 för mig, kan inte riktigt välja.. haha

2008-04-29 @ 23:07:28
URL: http://sandiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0