Jag har en cykel, en cykel som är röd

Sitter just nu hemma hos Fredrik. Vi har nyss avnjutit en god måltid och nu sitter jag här för att smälta det hela. Ikväll blir det bio, tjejerna skulle ju ut, så då stannar jag hellre hemma och myser lite med Freddie!

Även idag har jag varit och kollat på bilar med pappa, tyvärr verkar han vara inne på en ny Ford Focus. Då tycker att vi lika bra han behålla den vi har. Har också hunnit hälsa på farmor och farfar och efter en snabbtitt i hennes garderob hittade jag lite saker som fick följa med hem.



Imorrn ska jag och Fredrik gå över till Cykel Nisse som bara ligger en bit härifrån och titta om vi kan hitta nån gammal, fin cykel som Fredrik kan köpa. Jag har ju redan min fina röda som jag fått av min snälla farfar =)

Hoppas också att det blir en liten tur på stan, har massa saker jag skulle behöva köpa. 

Hejs

Kommentarer
Postat av: jennie

lille vän. jag har en fråga och den lyder; Utgång till helgen? är nämligen redo att gå hela vägen med dig nu ;) tihi long time ago :O

2008-04-08 @ 01:08:23
URL: http://jenniewestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0