Lantservice

Oooh the Kooks spelas på högta volym, det är vår och jag är glad!

Lunchen spenderades i solen på torget, härligt!
Överraskade nog fick vi sluta 40 min tidigare från marknadsföingen. Så jag tog bilen, for hem, bytte om och gick ut på en liten skogspromenad. Även fast jag bara bor 10 min från stan, så bor jag väldigt nära landet. Vilket märks när det ibalnd luktar kobajs (vilket jag tycker luktar väldigt gott) när man kliver utanför dörren på morgonen. Kossorna är bara några hundra meter härifrån, ändå skulle jag kunna tänka mig att bo i Kovland eller Töva. Jag gillar kor och hästar. Jag vill inte ha nåt med dom att göra, men jag tittar gärna på dom :)



image127


Kommentarer
Postat av: Zara

Fått kameran nu? :)

2008-04-17 @ 17:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0