Onsdag ingen, veckorna gåt snabbt

Nu är det väl äntligen vår!

Kort dag idag, vi lekte till och med på sista lektionen. Det kanske låter som att vi har välrdens slappaste år i trean, men så är inte fallet. Vi har massa kvar att göra innan vi slutar och det händer rätt ofta att jag känner mig lite stressad.
Religionsprovet på fredag är inte direkt något jag ser fram emot, inte nationella i svenska heller för den delen. 

Efter många om och men så blev det inge Tallin, eftersom vi är för små! Vi får helt enkelt hitta på nåt annat skoj. Äre någon som är sugen på att ha husfest, kan ni ju säga till! :)

Ikväll blir det till att plugga religion och förhoppningsvis kommer Fredrik sen. Om inte, så kommer vi inte ha träffats på en vecka igen. Vi hinner typ bara träffas på helgerna, vilket jag tycker är hemskt tråkigt.



Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0